AL Quran TERhebat PerKATA Pertama Di Dunia

PERCUMA Muat turun Azan Solat 5 Waktu

Masjid yang terdapat di kawasan anda Jadual Solat Harian Dapatkan 5 ribu gambar foto imej di Galeri Islam Panduan Mengerjakan Solat

Khamis, 19 Ogos 2010

Laman terbaik Dari Muslim Digital

Produk dari Muslim Digital"
Laman MuslimDigital merupakan Zon Produk Digital Islamik Anda. Nikmati pelbagai keistimewaan MuslimDigital yang dibina khusus untuk manfaat umat Islam.
Antara ke istimewaan yang akan anda dapat ialah seperti berikut:

1.Zon download berbagai-bagai produk digital Islamik. Ada nasyid, ebook, wallpaper Islamik, bacaan al-Quran, webmaster tools dll.

2.Sistem shopping cart yang mesra pengguna, lebih stabil dan fleksibel berserta dengan templat elegan yang telah diintegrasi dengan cart.

3.Sistem affiliate yang mantap dan telah diuji keberkesanannya serta lengkap dengan banner dll bagi memudahkan tugas affiliate.

4.Sistem bulk viral inviter bagi memudahkan affiliate membuat promosi kepada semua contacts yang ada dalam address book dengan hanya beberapa klik.

5.Sistem pembayaran online yang telah diintegrate dan diuji iaitu NBepay (Netbuilder), syarikat bertaraf MSC di Malaysia.

Dan pelbagai kemudahan yang boleh anda dapati melalui MuslimDigital ini

Sempena pelancaran MuslimDigital, sila dapatkan nasyid Itmi'nan secara percuma dengan melanggani secara percuma Berita MuslimDigital. Caranya, isi sahaja ruangan di bahagian kanan laman web ini.
Tawaran ini terhad kepada pelancaran MuslimDigital sahaja.Jadi jangan lepaskan peluang yang hebat ini,anda boleh sertainya sekarang :

SILA KLIK DI SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan